Právě svoji - svatební agentura

CENÍK

Úvodní schůzka

Jako základ každého svatebního rozpočtu je rozsáhlejší osobní schůzka se snoubenci, při které si svatební koordinátorka vyslechne Vaše představy a plány a  představí Vám naše služby. Poté vyhotovíme hrubý koncept realizace Vašeho svatebního dne, harmonogramu svatby a samozřejmě finanční nabídku.
Tato služba je zcela ZDARMA.

Konzultace a poradenství 400 Kč/hod.

Při objednání služby organizace svatby, koordinace svatby nebo akce svatba na klíč bude cena za konzultaci odečtena z celkové ceny. Jedná se o poradenství ohledně dokumentů týkajících se svatby, vyhledávání místa pro svatební obřad a svatební hostinu dle specifických kritérií, dotazy na Vašeho svatebního koordinátora ohledně svatební etikety, zasedacího pořádku svatebních hostů, svatebních proslovů, časové plány svatby apod.  

Prohlídky míst svatby s koordinátorem: 300 Kč/hod.

Pokud si přejete prohlídku místa pro svatební obřad nebo svatební hostinu s naším svatebním koordinátorem, který ji zajistí v požadovaném termínu a se všemi relevantními informacemi. Cesty po Praze v ceně prohlídky jsou zdarma. Cesty mimo Prahu 5kč za km.

Koordinace svatby - hlavní svatební koordinátor

2–3 hod / svatební obřad / 2 000 Kč

4–5 hodin / svatební obřad a oběd / 3 000 Kč

8–10 hodin / obřad, oběd, svatební párty / 6 000 Kč

4–5 hod/ svatební párty 2 500 Kč

  • 2-3 hod / svatební obřad / 2 000 Kč
    zahrnuje schůzku před svatbou, práci v den svatby - vítaní svatebních hostů, usazení svatebních hostů, sestavení svatebního průvodu, spolupráce s matrikou, komunikace s dodavateli - hudba, fotograf, kameraman, dohled nad svatební výzdobou místa obřadu

  • 4-5 hodin / svatební obřad a oběd / 3 000 Kč
    kromě koordinace obřadu viz. výše, dohlédneme i na přesun svatebních hostů z domu na svatební obřad a po obřadu na svatební hostinu, připravíme ve spolupráci s restauraci i vše potřebné na přivítání novomanželů, dohlédneme na výzdobu svatební tabule

  • 8-10 hodin / obřad, oběd, svatební párty / 6000 Kč
    2 osobní konzulatce před svatbou (telefonická konzultace je samozřejmostí), sestavení časového harmonogramu svatebního dne, komunikace se všemi dodavateli od svatebního fotografa, video, hudbu, provoz restaurace, koordinace ubytování svatebních hostů, rozdávání výslužek svatebčanům, celodenní asistence nevěstě a ženichovi v jejich svatební den

  • 4-5 hod/ svatební párty 2 500 Kč
    zahrnuje schůzku před svatbou, - vítaní svatebních hostů, seznámení s programem svatby, usazení svatebních hostů, koordinace zábavního programu svatební párty, spolupráce se svatebním fotografem, kameramanem, dohled nad výzdobou místa svatební párty

Asistent svatebního koordinátora: 600/1 200 /2 000 Kč/hod.

– pro svatební akce se složitým přesunem svatebčanů nebo pro velké svatby 50 osob a více je třeba svatební asistent pro bezproblémový průběh celé svatby (pokud je text v anotaci, je zde rozbalený)

pro svatební akce se složitým přesunem svatebčanů nebo pro velké svatby 50 osob a více je třeba svatební asistent pro bezproblémový průběh celé svatby (pokud je text v text 1 je text schovaný v rozbalovacím poli)

  • svatební obřad - 600 Kč

  • svatební obřad a oběd 1 200 Kč

  • svatební obřad, oběd a párty  2 000 Kč

Svatba na klíč = splnění svatby snů

– od 10.000Kč + práce svatebního koordinátora v den svatby (200 Kč/hod.)

Každá svatba, svatební oslava nebo svatební akce má být originální a spojená s krásnými vzpomínkami. Na úvodní schůzce s Vámi náš svatební koordináto probere představy o Vaší svatbě, podle nichž Vám vypracujeme cenovou nabídku. Převezmeme veškeré povinnosti a zařizování, které nám určíte. Navrhneme Váš velký svatební den a dohlédneme na jeho bezchybný průběh přičemž každý detail je pro nás důležitý.

All inclusive-Svatba na klíč, cena: od 10.000Kč plus práce svatebního koordinátora v den svatby (200 Kč/hodina)

Ceník